Bare innom for å si hei å hå

Er ikke helt der at jeg bare kan sette meg ned og skrive alt jeg ønsker, jeg er i så tanke modus om dagen om ka jeg vil og ikke vil, kem e jeg , kor vil jeg gå.

Jeg finner rett og slett ut litt om min vei framover og ka jeg vil gjøre.

Men samtidig så har jeg evig nok med å få i orden her hjemme, er en mnd. igjen eller under det til konfirmasjonen og jeg kjenner panikken og blir så lei meg for at kroppen hele tiden kjemper i mot meg, og gjør at ting tar 100 år i seden for et par dager.

Jeg er alene om å få alt i oden, er ikke mye hjelp å få fra andre part her i huset, barn med diagnoser og tenåring med hormoner og alt det som følger er ikke lett, for det er ikke så viktig .

Men samtidig så forstår jeg ikke koffer ikke trø til å hjelpe avlaste meg litt, jeg selv hadde ikke klart å bare se en annen person være så sliten og i så store smerter, men allikevel så klarer den personen å presse seg så langt og får ting gjort.

Jeg har flere ganger fått høre , ja men du er super woman du klarer alt mamma, ja jeg gjør det til det sier stopp.

Jeg vet med meg selv at jeg må bare få alt i roden, jeg kan ikke ta i mot famille her sånn som det er nå, jeg syns det er ille nok med at jeg faktisk ikke får pusset opp som var planen , strietapet er så oppklort fra Forje eier sine katter og det er ikke ent, ja Simba min hjelper til han også så det holder etter på veggen i trappa, han er flink der, men tankene mine kjemmes at jeg ikke har fått mer til og at det ser ut som det gjør, samtidig så er det vondt i hjerte mitt at jeg ikke får det helt i orden.

For ville jo helst at det skulle sett strøkent med nye vegger osv. men det måtte jeg legge fra meg når jeg så helsa mi ikke ville klare det, men en ting jeg er nesten ferdig med kjellerstua, den er tømt for esker, bare små ting igjen YEY fått til noe da til tross hehe .

Fant ut at det bare var å smekke bildene opp på veggen så det ser litt hyggeligere ut selv om dem er nesten kasta opp haha bare hulter til bulter men det får gå.

Er så sint på meg selv at jeg kasta bort penger jeg egentlig ikke hadde i dag på en time hos kiropraktor, jeg skulle ønske han kunne tatt ryggen mer men han var bare konsentrert på skulderen med AC leddet, det var så vondt enda jeg sa det til han, han så og kjente det var sykt vondt, og jeg sa jeg skulle å sykehuset på bursdagen min for vidre vurdering kortsiktig og langsiktig, jeg nevnte jeg kanskje ville bli operert, og da sier han men det er ikke noe å operere for, jeg bare det er overlegen jeg har snakket med og regner med han vet ka han gjør, han her ville ha meg inn igjen for å ta ultralyd og vidre behandling av skulderen, jeg blir oppgitt når jeg ikke blir hørt , jeg har tatt mr jeg tar ultralyd på sykehuset, jeg ønsket behandling mest på ryggen for den knekker meg noen dager men han hang seg bare opp i skulderen . så får se om jeg avlyser neste tile i starten av mai, jeg sa jeg ikke ville ha time før etter sykehuset for ville høre ka overlegen sa.

Igjen skriver ejg alt som ramler i hodet mitt, her skulle jeg sy lomme på vinter jakka til kidden, måtte lufte Bella, går ned i kjelleren opp igjen hente støvsugerposene som kom i dag til den lille, ned igjen oi ser i bokhylla og finner esken med oppsett for å sette opp sitt eget horoskop.

Hallo Mary-Jane ka du holder på med haha, når skal jeg få tid til det med alt jeg holder på med, pc på fanget nå skrier her jakka ligger ved siden av meg halvferdig, jeg hater ADHD min innimellom for hopper fra ene til andre og hode kjører faen med på raser bane så fort går det, formel 1 i hodet mitt og med det sier jeg adios for denne gang .

2 kommentarer
    1. hei 😉 du startet denne blogg med et brak, så ebba det ut og bort. skjønner jo det kan være demotiverende når responsen er heller laber. meeen, nå er endelig konfirmasjon over om én uke, da kan du fokusere på det du ønsker igjen🥰 det har vi følgere også ventet på, da alt hat blitt målt i ” bare få unna konfirmasjon ” VI heier på deg MJ , og gleder oss, eller jeg da hehehe, til ny hverdag etter konfen 👌😘 lykke til med siste innspurt og gratulerer så mye med fine Kristoffer den 12.05❤️❤️❤️

      1. tusen takk fine deg, ja væært borte fra her en stund nå, vært mye i tankeboksen og usikker på veiene vidre fremover osv med det meste. Men sakl finne tid igjen til dette også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg