Koser meg

Men jeg har sittet her og laget di to siste innslagene om mitt tidligere liv, så har jeg kost meg det føles så rett og starte fra der og dra dere med opp gjennom livet mitt til i dag 🙂

Jeg håper dette blir tatt i mot på den måten jeg ønsker det skal være, jeg vil dele mitt liv med dere.

Det å få det ned med ord er noe jeg elsket i min tidlig ungdom da jeg skrev mye og jeg vil finne mer tilbake til den gamle meg, min tante brukte  si til meg : du burde skrive bok om livet ditt, er sikkert mange som hadde lært mye av det.

Ja tanken har jeg lekt med så mange ganger, jeg har så mye jeg har skrevet om mitt liv fra jeg var på behandling så har jo en god start hehe, så nå er det bare å fortsette min historie.

Dette skal være en side der jeg deler mine dager som kronisk syk og min hverdag med alt som følger med der, men jeg føler dere må bli kjent med hvem jeg er så da må jeg dele mitt fra tilbake i tid, så dere lærer å kjenne meg.

Men dette har vært skikkelig kos å holde på med dette nå i kveld og jeg har ikke lyst å slutte hehe men bare fortsette å dele og få dere til å bli kjent med meg for jeg koser meg nå og det er merkelig følelse men så rett 🙂

Men føler dere har fått masse å lese på nå så skal ikke pumpe dere med mer nå i dag .

Nå skal jeg ta den kroppen som verker som fy men meg i senga , og lille Bella har sett på meg i over en time om vi ikke skal legge oss snart hehe ho la seg under pleddet her ble lei a å vente , så med dette sier jeg natta og håper dere får en god natt, og jeg håper jeg får sove mer en 4,5 time og at kroppen ikke verker så i natt .

Natta alle sammen

6 kommentarer
      1. Hei og tusen takk for det , ja tenkte jeg må gi litt av min bakgrunn så dere kan bli kjent med meg og koffer jeg er den jeg er i dag 🙂

      1. Hei og tusen takk for det, ja har mye skrevet på papir også en hel bunke hehe, ja klart dette gir og mye trengning i det, tanken har jeg lekt med siden min ungdom da min tante sa det til meg første gang 🙂 vi får se hva fremtiden bringer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg