Mine hobbyer

Hei igjen

Lyst å fortelle litt om mine hobbyer også bare for å få litt anna innslag inn i alt det andre 🙂

Min farmor lærte meg som 5 åring (mener det var da) å strikke og hekle og brodere, jeg elsker å jobbe med fingrene mine.

Jeg sydde mye da mine eldste gutter var små, men det har falt bort en del, lyst å få til mer av det igjen også.

Jeg har også funnet ut at makrame er kjempe gøy å holde på meg, så har laget noen blomster oppheng med det nå siste ukene.

Legger ved noen av det jeg har laget , er så mye mer men dette er det jeg har liggende av bilder på pc-en

hjemme hekla eller strikka kluter er di beste klutene syns jeg
Første kofta jeg har laget, måtte finne på noe anna en genser for har så mange
Bella står modell under laging av genser til ho, må jo se at det blir å passe
Bella så glad når den er ferdig at jeg får et kyss av ho <3 ho elsker å ha genser på godt å varmt
Enda en genser, står så fint som modell

     

 

 

 

 

 

 

Har så mye mer men dette er et lite innblikk i noe av det jeg har laget, den dagen mine hender ikke vill samarbeide mer med meg pga artrose osv så kommer jeg til å bli så lei meg , håndarbeid får min sjel til å slappe av og ADHD roer seg ned, jeg kobler alt ut og får slappe av , så jeg håper så inderlig at jeg har mange mange år igjen jeg klarer å bruke fingrene mine. Er perioder der skuldre og fingre ikke vill samarbeide og det er vonde tider da

5 kommentarer
    1. genserene dine er jo flotte og så mye arbeid!! god og varm 🙂 det er terapi også i strikking og hekling, veldig god følelse å få lage noe med hendene. Når jeg hekler så går tankene og hodet, men også er det god avslapning når jeg må holde fokus og telle telle telle…

      1. Tusen hjertelig takk ❤️ ❤️ ❤️ ja det e terapi det e sikkert, og gøy å se resulterer når man får til ❤️

    2. åj,der var det mye lekkert 😉 er godt med litt avveksling i dagene og bruke håndarbeid. selv lærte jeg meg å strikke på YouTube når korona begynte. og nå strikker jeg hver eneste dag og elsker det🥰 du er så flink MJ, imponert 😉🌹

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg