Ny Medisin

Hei igjen 🙂

 

Vært veldig dårlig i en stund nå så har ikke hatt energi til å skrive noe som helst, har ikke klart å gjort så veldig mye anna heller her hjemme.

Det gjør meg veldig trist men hva skal man si når begge skuldrene er vonde og energien er helt tom, er ikke lett å skal fikse det ene og det andre da når man er alene.

Lille energien går til tenåringen og det som må gjøres her, men er fadern meg ikke lett i det hele tatt.

Forje uke var jeg på MR med venstre skulder, fikk svar i dag og er mye jeg ikke forsto av det legen sendte med svaret men det jeg trur jeg klarte å google meg til så er det en type betennelse i den oki ja da e det noe ale som i høyre da bortsett fra at der sitter det i ac leddet jaja tenker jeg da, svaret er sendt til fysikalsk avdeling på sykehuset, 2 april skal overlegen der ringe meg tilbake som var avtalen når jeg ikke klarte å holde ut mer.

Sover toppen 4 timer om natta for våkner av store smerter pga havner på skuldrene , legger meg litt på rygg men der våkner jeg g at at jeg er så stiv og blir låst.

For å si det sånn jeg er møkka lei av å hangle og redd jeg ikke vil klare å få ting i orden uten at det går på bekostning på kroppen min og meg selv nå før konfirmasjonen i mai, ja god tid tenker nok mange men når man har en kropp som setter stopper for en nesten hver eneste dag så er det ikke lett.

Men jeg skal klare det jeg må bare, er kun eskene i kjellerstua jeg må få gjort noe med er ikke så veldig mange 16-17 banan esker og flytte esker.

Er ikke alle jeg skal gå gjennom heller, men ja ikke lett å løfte noe som helst når skuldrene er som di er, jeg har mest lyst å bare rope, noen tenker sikkert ja man du har jo en sønn som kan hjelpe, nei og jeg skal ikke gå inn på han heller men er utforskinger der som gjør at det blir vanskelig.

Men ja var hos legen i forleden dag og sa jeg ville teste ut noen medisiner jeg hadde fått tips om for fibromyalgi, ja det gikk greit sa legen, det som gjorde meg skeptisk er at det også er en type antidepressive og dem er jeg skeptisk mot for har tidligere prøvd mye av det og blir flat følelsesmessig.

Men siden det sto det ble brukt mot fibro også i tillegg til angst osv, den gikk med ADHD medisinen min og mot lyrica men hjertemedisinen måtte jeg halvere for den nye gjorde at den vil virke enda bedre ja det e greit.

Jeg tok da den dagen og gikk greit helt til på ettermiddagen da kjenner jeg synet flakker og er merkelig , kjenner halsen blir rar og blir uvel, tenker jaja bivirkninger.

Tok igjen i går og våkner med den verste migrene anfallet jeg har hatt på lenge , tenker igjen ok vet hodepine kan være en bivirkning og tenker det har bare forsterket det hos meg så jeg fikk migrene anfall, men sener på dagen så merker jeg synet og halsen blir som dag en, jeg skriver en konsultasjon til legen der jeg beskriver reaksjonen min, og i dag heldigvis ikke migrene men kjenner den ligger å lurer men ikke bryti ut, jeg fikk også det med synet og halsen men ikke like mye.

Jeg skriver det til legen, jeg har også lavt blodtrykk fra før så det måtte jeg passe på at det ikke ble lavere, og hmmmm korsen skal jeg vite uten måler.

Joda trøtt og slapp og svimmel, ja men alt det er jo det jeg plages med fra før så korsen skal jeg vite forskjell jeg blir sliten, men jeg vet og har skrevet til legen om dette varer mange dager så orker jeg ikke pga alt anna jeg har i livet mitt akkurat nå, og kjenne på masse bivirkninger klarer jeg ikke .

Er forbanna dritt alt det kjemiske vi må ta for å klare å fungere litt men hallo er jo haugevis med bivirkninger, er så fuckt opp hele dritten.

Men gir noen dager til, for ja jeg vet man kan ha bivirkninger i en til to uker så roer det seg  men skal man prøve for alt i verden når en har så mye fra før i tillegg NEI det skal man ikke.

Det var det jeg klarte å skrive nå i dag 🙂

2 kommentarer
    1. Skjønner at du klare det ❤️ Jeg har også vondt I skuldene, og nakken. Har vart MR jet også, så venter på svar.

      1. huff ja ikke godt jeg håper inderlig du kan få et svar og hjelp, husker selv da jeg hadde prplaås i nakken var et smertehelvete i nesten 1 år før jeg ble opperert, kryser alt for deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg